Formularz zgłoszeniowy

Kalendarz


« September 2020 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU WAD JAKOŚCIOWYCH PRODUKTÓW LECZNICZYCH – WSTRZYMANIE/WYCOFANIE PRODUKTÓW LECZNICZYCH Z OBROTU

Wykładowcy: Ewelina Siadkowska, Milena Lisowska-Namięta

Plan szkolenia:

1. Tryb postępowania w przypadku podejrzenia/stwierdzenia wady jakościowej produktów leczniczych:

- przepisy prawne – ustawa Prawo Farmaceutyczne oraz akty wykonawcze;

- obowiązujące wytyczne;

- sposób działania.

2. Analiza ryzyka- case study.

3. Decyzje Głównego Inspektora Farmaceutycznego wstrzymujące/wycofujące produkty lecznicze z obrotu.

4. Przyczyny wycofywania  produktów leczniczych z obrotu.
5. Procedura Rapid Alert.
6. Problematyka leków sfałszowanych.

Cena: 1350 zł netto + 23% VAT. Uczestnicy w dniu szkolenia otrzymują fakturę z 14-dniowym terminem płatności.
Firmom, które zgłaszają udział dwóch lub więcej osób udzielany jest rabat w wysokości 30% za drugą oraz kolejną osobę.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, śniadanie i obiad, przerwy kawowe.