POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU WAD JAKOŚCIOWYCH PRODUKTÓW LECZNICZYCH – WSTRZYMANIE/WYCOFANIE PRODUKTÓW LECZNICZYCH Z OBROTU
Wykładowcy: Ewelina Siadkowska, Milena Lisowska-Namięta
Plan szkolenia:
1. Tryb postępowania w przypadku podejrzenia/stwierdzenia wady jakościowej produktów leczniczych:
- przepisy prawne – ustawa Prawo Farmaceutyczne oraz akty wykonawcze;
- obowiązujące wytyczne;
- sposób działania.
2. Analiza ryzyka- case study.
3. Decyzje Głównego Inspektora Farmaceutycznego wstrzymujące/wycofujące produkty lecznicze z obrotu.
4. Przyczyny wycofywania produktów leczniczych z obrotu.
5. Procedura Rapid Alert.
6. Problematyka leków sfałszowanych.
Cena: 1350 zł netto + 23% VAT. Uczestnicy w dniu szkolenia otrzymują fakturę z 14-dniowym terminem płatności.
Firmom, które zgłaszają udział dwóch lub więcej osób udzielany jest rabat w wysokości 30% za drugą oraz kolejną osobę.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, śniadanie i obiad, przerwy kawowe.